Subject: EAK digitaalne lisa / L127
From: "Eesti Akrediteerimiskeskus" <[email-masked]>
To: "Merike Rump" <[email-masked]>, "EKEI Info" <[email-masked]>
Cc: "Eesti Akrediteerimiskeskus" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 08:44:22 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadame uue akrediteerimistunnistuse lisa.

*Kui soovite tunnistuse lisa koopiana paberkandjal, siis palume sellest
meile teada anda ja märkida, millisele aadressile need saata.

Heade soovidega / Best regards

Laura Nael
teabespetsialist  |  Information Officer
+372 605 5060  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |  www.evs.ee
|   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |   <http://www.eak.ee/> www.eak.ee

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/>
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA>
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskesku
s?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>

  <https://www.evs.ee/images/uploaded/CVI/EVS-EAK_email_footer.png>